Odkryj tajemnice Dolnego Śląska- Gra przygodowa w Folwarku Szyfrów

 

 

 
 
 Uwaga- zabawa odbywa się w naszej nowej lokalizacji, czyli w Pałacu Ławica pod numerem 23 a nie jak obecnie 24 ( pierwszy zjazd za torami w Ławicy w lewo a nie trzeci )

 

Pałac Ławica to bardzo tajemnicze miejsce. Kryje tak wiele sekretów, że nawet Rudolph Schöller, właściciel pałacu w XVIII wieku, nie znał ich wszystkich. Zanurz się w szalonej zabawie, odbądź z nami niezwykłą podróż, podczas której nie tylko poznasz arcyciekawą historię Dolnego Śląska, ale również zgłębisz okres wojen napoleońskich i cofniesz się aż do I wieku n.e., dowiadując się wszystkiego o bursztynowym szlaku.

 

Zagubieni w czasie – tajemnica Folwarku Szyfrów

 

Zagubieni w czasie – to interaktywna gra terenowo-przygodowa, która odbywa się na rozległym terenie zespołu folwarczno-pałacowego majątku rodziny Schöllerów. Zabawa polega na rozwiązywaniu szeregu manualnych, logicznych oraz intelektualnych zadań. Celem jest dotarcie do mety, przechodząc kolejne etapy i „przedzierając się” przez meandry epok historycznych. Ta unikalna formuła łączy w sobie cechy wszystkich rodzajów gier – terenową, interaktywną, logiczną, zagadek w stylu escape room, a wszystko to okraszone zostało solidną porcją efektów specjalnych.

 

Przygoda pełna zaskoczeń

Zabawa jest pełna niespodzianek, śmiechu i fascynujących tajemnic. Przed uczestnikami stają wymyślne zadania. Połącz, niczym członkowie Drużyny Pierścienia, zagubione fragmenty mapy, żeby odnaleźć drogę do ukrytego wejścia, sprawdź się w roli sapera, wysadzając w powietrze skałę, która blokuje skrytkę... Jest jeden warunek! Uczestnicy od początku do końca muszą działać zespołowo – inaczej podróż w czasie się nie powiedzie. Wspaniała zabawa angażuje całą grupę, wprowadzając współtowarzyszy gry w doskonały nastrój oraz sprawdzając umiejętności ich kooperacji.

 

Nasze scenariusze

Na naszych gości czekają trzy różne scenariusze. Każdy z nich zabierze was w magiczny świat multimedialnej gry terenowej, pełnej wciągających historii, z pasjonującymi zadaniami do wykonania dla uczestników. Różny poziom trudności, dla małych i dużych grup.

 

Wyścig

 

Dla kogo? Dla dużych grup, szkół, imprez integracyjnych. Maksymalna liczba uczestników: 50 osób.

Czas trwania: około 60 minut.

 

Wyścig to scenariusz, w którym obok świetnej zabawy i dążenia do celu, uczestnicy sprawdzają umiejętności zespołowego działania i kooperacji. Doskonałe narzędzie integracyjne, wspierające nawiązywanie fajnych, opartych na współpracy i dobrej zabawie relacji.

Grupa jest dzielona na kilka mniejszych zespołów. Przygotowaliśmy 10 niezwykłych zadań – każde inne, w każdym główne skrzypce odgrywają inne umiejętności. Aby wygrać, grupa musi wykonać 6 zadań z 10 w możliwie jak najkrótszym czasie. Wynik określa suma czasów każdego z 6 wykonanych zadań. Zawodnicy startują w tym samym momencie z samego środka Folwarku Szyfrów i samodzielnie decydują, które zadania realizują. Na decyzję wpływ powinny mieć predyspozycje członków grupy – szybkość, spryt, intelekt, tężyzna fizyczna, umiejętności sprawnego podejmowania decyzji, etc. – jeśli grupa trafnie zdefiniuje swoje mocne strony, ma dużą szansę wyprzedzić konkurentów w drodze na podium.

Po każdym wykonanym zadaniu grupa wraca na miejsce startu, gdzie zapisujemy czas wykonania zadania i rozpoczyna się wyścig do kolejnego wyzwania. Rozwikłanie każdego zadania premiowane jest otrzymaniem tajemniczego przedmiotu – komplet 6 zebranych przedmiotów otwiera zadanie dodatkowe, którego rozwiązanie daje grupie nagrodę.

 

Pasjonujący element rywalizacji, kipiąca w żyłach adrenalina, wspaniała zabawa w dużej grupie, mnóstwo śmiechu, radości i pozytywnych emocji. Jeszcze długo po zakończeniu gry będziecie wspominać jej porywający przebieg…

 

Tajemnica

 

Dla kogo? Dla średnich i mniejszych grup. Doskonała zabawa dla grup szkolnych, fantastyczna przygoda na firmowe imprezy integracyjne lub duże imprezy prywatne – wieczory panieńskie, kawalerskie. Maksymalna liczba uczestników: 30 osób.

Czas trwania: 90 minut.

 

Tajemnica to scenariusz, który prowadzi uczestników przez zadania, które osadzone zostały w kolejnych epokach historycznych, rozgrywających losy Dolnego Śląska na przestrzeni wieków. Podczas gry, doskonale się bawiąc, można sprawdzić, zweryfikować lub poznać legendy, ciekawostki i fakty, które ukształtowały nasz region.

Grupa zostaje podzielona na kilka mniejszych, równych zespołów – maksymalna ilość członków zespołu to 10 osób. Podzielone grupy startują co 15 minut z tego samego punktu, przenosząc się do pełnego pasjonujących anegdot okresu bursztynowego szlaku. Z odległych czasów na przełomie I i II wieku uczestnicy „wracają” do teraźniejszości, pokonując po drodze kolejne zadania, przypisane kolejnym epokom. Na uczestników czeka aż 10 zadań, każde pełne wyzwań, przygód i niezwykłych tajemnic. Wygrywa grupa, która poradzi sobie ze wszystkimi zadaniami jako pierwsza (w obrębie wyznaczonych 90 minut) lub – jeśli nikomu ze śmiałków nie uda się rozwikłać wszystkich zagadek – ta, która dotrze do opowieści osadzonej najbliżej teraźniejszości.

 

Integracja, śmiech, tajemnica, adrenalina i nauka, podana w przepysznej formie doskonałej zabawy. Presja czasu i rywalizacja, to elementy, które doskonale wpływają na scalenie grupy i odkrycie w sobie nowych predyspozycji. Czy zadania wyłonią lidera drużyny, który poprowadzi swój zespół do zwycięstwa?

 

Przygoda

 

Dla kogo? Dla małych grup. Świetny pomysł na urodziny, rodzinne spotkanie i plenerową zabawę z dziećmi, wieczór kawalerski czy wieczór panieński. Maksymalna liczba uczestników: ….osób.

Czas trwania: do 120 minut.

 

Przygoda to scenariusz dla miłośników tajemnic. Grupa chce wygrać i dąży oczywiście do rozwiązania zagadek i realizacji kolejnych celów, scenariusz jest jednak tak porywający, że chwilami można zapomnieć zupełnie o teraźniejszości.

Grupa uczestników ma do wykonania 10 zadań oraz specjalne zadanie finałowe. Uczestnicy otrzymują plecak wypełniony magicznymi artefaktami. Dziwne, zagadkowe i pozornie nie mające ze sobą wiele wspólnego, są sposobem na osiągnięcie celu. Drużyna podróżuje w czasie, docierając do kolejnych miejsc, w których ukryte są zaskakujące, niepasujące do danej epoki przedmioty. Trzeba je nie tylko znaleźć, ale również prawidłowo wybrać – bo tylko wszystkie razem stanowią klucz do zadania finałowego. Jego rozwiązanie kończy grę, napawając drużynę zasłużoną dumą.

 

Działanie zespołowe, przygoda, zagadki i porywające tajemnice – mroczne, historyczne, nieodgadnione i niezwykle wciągające. Doskonała, pełna pozytywnego dreszczyku emocji zabawa, adrenalina i mnóstwo śmiechu.

Dla każdego

Gra nie wymaga znajomości historii – ale doskonale uczy jej poprzez zabawę. To wspaniała rozrywka dla uczestników w każdym wieku. Z jej niesamowitych walorów z radością skorzystają dzieci, młodzież i dorośli. A każdy – bez wyjątku – wsiąknie w budujący napięcie scenariusz, oddając się bez reszty wyznaczonym zadaniom. Zapraszamy:

  • Grupy szkolne, które obok nauki działania w zespole, spędzą zdrowo czas w plenerze.
  • Imprezy integracyjne, podczas których grupy firmowe integrują się, doskonale się przy tym bawiąc.
  • Wieczory panieńskie/kawalerskie, które zagwarantują młodej parze i ich przyjaciołom niezapomniane wspomnienia.

Informacje organizacyjne

  • Czas gry – ok. 60-90 minut, w zależności od szybkości pokonywania kolejnych etapów.
  • Zabawa odbywa się pod nadzorem opiekuna grupy.
  • Koszt gry to 25 zł bilety ulgowe lub 30 zł bilety normalne ( cena za osobę)