Odkryj tajemnice Dolnego Śląska- Gra przygodowa w Folwarku Szyfrów

 

Zagubieni w mroku – rzuć się w mrożącą krew w żyłach przygodę!

A może masz za mało odwagi?

Stary folwark, nieprzeniknione ciemności lasu, mroczny grobowiec, w którym ktoś mógł coś ukryć i zadanie do wykonania. Nie będzie łatwo i nie będzie nudno – może za to być strasznie!

Wyrzut adrenaliny – koncentrując się na zadaniu mózg rozpoczyna wytężoną pracę. Impuls skłania cały organizm do pełnej mobilizacji. Serce bije szybko, oddech staje się płytki i przyspieszony… Czujesz lęk, niepewność – nie wiesz, co czeka cię za chwilę, ale wiesz, co musisz zrobić - jesteś skupiony na celu! Teraz nie masz już zresztą wyjścia…

Brzmi jak zapowiedź horroru? Słusznie. Zapraszamy do udziału w jedynej takiej, porywającej, zatrważającej i nieprzyzwoicie wciągającej GRZE TERENOWEJ „Zagubieni w mroku”.

Jaki jest cel gry? Musisz pokonać wszystkie trudności, rozwiązać wiele skomplikowanych zadań i zdobyć komplet kryształów czasu, które pozwolą ci wrócić do teraźniejszości. Tylko tak pokonasz swojego przeciwnika – czas. I tylko tak uratujesz zagubionego wędrowca.

Zasady gry

Tu nie obowiązują żadne zasady! Wykaż się siłą, sprawnością i kondycją. Udowodnij, że jesteś godzien, aby powrócić do teraźniejszości – rozwiąż skomplikowane zadania i pokonaj trudności, które los rzucił ci pod nogi. Znajdź w sobie odwagę, aby eksplorować najbardziej mroczne, tajemnicze i niebezpieczne miejsca – tylko tak dotrzesz do celu.

Przebieg gry

Przed rozpoczęciem gry uczestnicy otrzymują wytyczne, gdzie tym razem rozpocznie się zabawa - nie ma dwóch takich samych scenariuszy. Podążajcie za wskazówkami. Ta historia jest napisana specjalnie dla was i nikt nie wie jeszcze, jak się zakończy – to wy zdecydujecie o tym, jaki będzie finał. W umówionym miejscu zaczyna się wasza wielka przygoda. Dalej będzie już tylko straszniej! Stara fabryka, nawiedzony cmentarz, krypta, bunkier i doganiający was zmrok - musicie pokonać wiele przeszkód, znaleźć odpowiedzi na wiele pytań i zdobyć wiele kryształów. Nie ma czasu do stracenia.

Czy podołacie wyzwaniu? Przekonajcie się!

Informacje organizacyjne

  • Gra terenowa „Zagubieni w mroku” jest przeznaczona dla osób w wieku od 18 do 101 lat. Grupa może liczyć od 4 do 8 uczestników. ( Osoby poniżej 18 lat, tylko pod opieką osób dorosłych)
  • Gra terenowa odbywa się w plenerze oraz wyznaczonych budynkach zadaszonych.
  • Konieczne jest zadbanie o strój stosowny do warunków atmosferycznych, na które nie mamy wpływu.
  • Nie jest konieczny żaden własny ekwipunek – o całość sprzętu dba organizator.
  • Zabawa ma charakter zorganizowany. Nad przebiegiem i realizacją scenariusza oraz bezpieczeństwem uczestników czuwają (niewidoczni dla nich) animatorzy.
  • Koszt gry to 40 zł za osobę, nie mniej niż 200 zł za grę.
  • Najlepsza zabawa jest po zmroku...

 

 Uwaga!! dokładne miejsce pod jakim powinna przyjechać grupa, otrzymają Państwo w wiadomości SMS z linkiem dojazdu.

 

 

Zagubieni w czasie – tajemnica Folwarku Szyfrów

 

Zagubieni w czasie – to interaktywna gra terenowo-przygodowa, która odbywa się na rozległym terenie zespołu folwarczno-pałacowego majątku rodziny Schöllerów. Zabawa polega na rozwiązywaniu szeregu manualnych, logicznych oraz intelektualnych zadań. Celem jest dotarcie do mety, przechodząc kolejne etapy i „przedzierając się” przez meandry epok historycznych. Ta unikalna formuła łączy w sobie cechy wszystkich rodzajów gier – terenową, interaktywną, logiczną, zagadek w stylu escape room, a wszystko to okraszone zostało solidną porcją efektów specjalnych.

 

Przygoda pełna zaskoczeń

Zabawa jest pełna niespodzianek, śmiechu i fascynujących tajemnic. Przed uczestnikami stają wymyślne zadania. Połącz, niczym członkowie Drużyny Pierścienia, zagubione fragmenty mapy, żeby odnaleźć drogę do ukrytego wejścia, sprawdź się w roli sapera, wysadzając w powietrze skałę, która blokuje skrytkę... Jest jeden warunek! Uczestnicy od początku do końca muszą działać zespołowo – inaczej podróż w czasie się nie powiedzie. Wspaniała zabawa angażuje całą grupę, wprowadzając współtowarzyszy gry w doskonały nastrój oraz sprawdzając umiejętności ich kooperacji.

 

 

Nasze scenariusze

Na naszych gości czekają trzy różne scenariusze. Każdy z nich zabierze was w magiczny świat multimedialnej gry terenowej, pełnej wciągających historii, z pasjonującymi zadaniami do wykonania dla uczestników. Różny poziom trudności, dla małych i dużych grup.

 

Wyścig

 

Dla kogo? Dla dużych grup, szkół, imprez integracyjnych. Maksymalna liczba uczestników: minimalna ilość uczestników 20 osób, maksymalna ilosć uczestników na jedną rundę to 70 osób.

Czas trwania: około 90 minut.

 

Wyścig to scenariusz, w którym obok świetnej zabawy i dążenia do celu, uczestnicy sprawdzają umiejętności zespołowego działania i kooperacji. Doskonałe narzędzie integracyjne, wspierające nawiązywanie fajnych, opartych na współpracy i dobrej zabawie relacji.

Grupa jest dzielona na kilka mniejszych zespołów. Przygotowaliśmy 10 niezwykłych zadań – każde inne, w każdym główne skrzypce odgrywają inne umiejętności. Aby wygrać, grupa musi wykonać 6 zadań z 10 w możliwie jak najkrótszym czasie. Wynik określa suma czasów każdego z 6 wykonanych zadań. Zawodnicy startują w tym samym momencie z samego środka Folwarku Szyfrów i samodzielnie decydują, które zadania realizują. Na decyzję wpływ powinny mieć predyspozycje członków grupy – szybkość, spryt, intelekt, tężyzna fizyczna, umiejętności sprawnego podejmowania decyzji, etc. – jeśli grupa trafnie zdefiniuje swoje mocne strony, ma dużą szansę wyprzedzić konkurentów w drodze na podium.

Po każdym wykonanym zadaniu grupa wraca na miejsce startu, gdzie zapisujemy czas wykonania zadania i rozpoczyna się wyścig do kolejnego wyzwania. Rozwikłanie każdego zadania premiowane jest otrzymaniem tajemniczego przedmiotu – komplet 6 zebranych przedmiotów otwiera zadanie dodatkowe, którego rozwiązanie daje grupie nagrodę.

 

Pasjonujący element rywalizacji, kipiąca w żyłach adrenalina, wspaniała zabawa w dużej grupie, mnóstwo śmiechu, radości i pozytywnych emocji. Jeszcze długo po zakończeniu gry będziecie wspominać jej porywający przebieg…

 

 

 

Przygoda

 

Dla kogo? Dla małych grup. Świetny pomysł na urodziny, rodzinne spotkanie i plenerową zabawę z dziećmi, wieczór kawalerski czy wieczór panieński. Minimalna liczba uczestników to 10 osób.

Czas trwania: do 120 minut.

 

Przygoda to scenariusz dla miłośników tajemnic. Grupa chce wygrać i dąży oczywiście do rozwiązania zagadek i realizacji kolejnych celów, scenariusz jest jednak tak porywający, że chwilami można zapomnieć zupełnie o teraźniejszości.

Grupa uczestników ma do wykonania 10 zadań oraz specjalne zadanie finałowe. Uczestnicy otrzymują plecak wypełniony magicznymi artefaktami. Dziwne, zagadkowe i pozornie nie mające ze sobą wiele wspólnego, są sposobem na osiągnięcie celu. Drużyna podróżuje w czasie, docierając do kolejnych miejsc, w których ukryte są zaskakujące, niepasujące do danej epoki przedmioty. Trzeba je nie tylko znaleźć, ale również prawidłowo wybrać – bo tylko wszystkie razem stanowią klucz do zadania finałowego. Jego rozwiązanie kończy grę, napawając drużynę zasłużoną dumą.

 

Działanie zespołowe, przygoda, zagadki i porywające tajemnice – mroczne, historyczne, nieodgadnione i niezwykle wciągające. Doskonała, pełna pozytywnego dreszczyku emocji zabawa, adrenalina i mnóstwo śmiechu.

Dla każdego

Gra nie wymaga znajomości historii – ale doskonale uczy jej poprzez zabawę. To wspaniała rozrywka dla uczestników w każdym wieku. Z jej niesamowitych walorów z radością skorzystają dzieci, młodzież i dorośli. A każdy – bez wyjątku – wsiąknie w budujący napięcie scenariusz, oddając się bez reszty wyznaczonym zadaniom. Zapraszamy:

  • Grupy szkolne, które obok nauki działania w zespole, spędzą zdrowo czas w plenerze.
  • Imprezy integracyjne, podczas których grupy firmowe integrują się, doskonale się przy tym bawiąc.
  • Wieczory panieńskie/kawalerskie, które zagwarantują młodej parze i ich przyjaciołom niezapomniane wspomnienia.

Informacje organizacyjne

  • Czas gry – ok. 60-90 minut, w zależności od szybkości pokonywania kolejnych etapów.
  • Zabawa odbywa się pod nadzorem opiekuna grupy.
  • Koszt gry to 25 zł bilety ulgowe lub 40 zł bilety normalne ( cena za osobę)